Kapat

Popüler Kategoriler

Bütün Kategoriler

23 Aralık 2023 14:14 itibariyle
2 kişi ile fırsat tükendi.

Batumi, İstanbul, Rize
Rezervasyon & tüm sorularınız için
numaralı telefondan veya 7/24 Bize Ulaşın ekranından bize ulaşabilirsiniz.
  • NST Tur İle Yılbaşı Özel 4* Peronti Otel'de 4 Gün 3 Gece Konaklamalı Batum & Karadeniz Turu KİŞİ BAŞI
    %23
    ₺4.499
    ₺3.499
    TÜKENDİ

Detaylar

• Yılbaşına Özel 29 Aralık 2023 tarihi kalkışlıdır.

• Belirtilen fiyat 2-3 kişilik odalarda konaklama fiyatıdır.

• Rezervasyon gerekmektedir. Detaylı bilgi ve rezervasyon için 0850 532 52 90 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

• Batum’a Sadece Yeni Kimlik Kartı Yada Pasaport İle Geçiş Yapılabilir.

• Anne ve Baba Aynı Anda Yanında Olmayan 18 Yaş Altı Misafirlerimizin Batum’a Geçişi İçin Noterden muvafakatname Almaları Gerekir.

• Bebekler Dahil Herkesin Kimliğinde Fotoğraf Olması Zorunludur.

• Araçlar hareket saatinde hareket etmektedir. Geç kalan ve tura katılamayan misafirlerimiz herhangi bir hak talebinde bulunamazlar.

• Rezervasyon iptal ve değişiklikleri müsaitlik doğrultusunda yapılacaktır.

• Rezervasyon iptal ve değişikliklerinin en az 7 gün öncesine kadar bildirilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde fırsat kodları kullanılmış sayılacaktır.

• Hizmete ilişkin fiş veya faturanızı acenteden istemeyi unutmayınız.

Öne Çıkanlar

16:45 Gebze Center lukoil benzinlik önü

17:30 İzmit halk evi

30 ARALIK AYDER YAYLASI - UZUNGÖL - BATUM

Sabah alacağımız açık büfe kahvaltı( EKSTRA ) sonrası adına türküler yazılan, son yıllarda birçok dizi ve filme ev sahipliği yapan dünyadaki cennet doğu karadeniz bitki örtüsünün en zengin örneklerini görerek keyifli yolculuğumuza başlıyoruz. Yol boyunca etrafımızda dağların dik yamaçlarında dahi çay tarımının yapıldığını görüyoruz. Çay bahçeleri ve kivi bahçelerinin arasında ilerlerken Karadeniz’i tam manasıyla yaşadığınızı hissedeceksiniz. İlk olarak Rize’nin simgesi haline gelen Ayder yaylasına ulaşıp keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Yayla ve vadi turumuzun ardından ayder yaylası yolu fırtına deresi kenarına geliyoruz. Burada vereceğimiz arada dileyen misafirlerimiz doğa yürüyüşü yapabilir, zipline yapabilir, tarihi taş köprüde manzaranın keyfini çıkarıp çevredeki restoranlarda dinlenebilir, yöresel lezzetlerin tadına bakabilirler Sonrasında Karadenizin simgesi haline gelen Uzungöl gezimiz için yola çıkıyoruz. Burada vereceğimiz serbest zamanda büyülü manzarası karşısında çaylarımızı yudumlayıp fotoğraflarımızı alıp yola çıkıyoruz.Uzungöl gezimizin ardından Rize için yolculuğumuz başlıyor. Konaklama Hopa

31 ARALIK BATUM

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrası BATUM Turumuz için rehberimiz eşliğinde Roma döneminden kalan ve en son Osmanlılar tarafından kullanılan Ganio Kalesi’ni panoramik olarak görüyoruz. Batum şehir merkezine devam ederken Bayburt’tan doğup Batum sınırlarına kadar devam eden Çoruh nehrini görüyoruz. Batum şehir merkezine gelerek tarihi Meryem Ana katedral kilisesi, tarihi Orta Camii’, Posedion Anıtı, tiyatro binası, Medea heykeli, Ali-nino heykeli, Alfabe Kulesi ve meşhur Dönme Dolabı, İzmir Saat Kulesi’ni ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa meydanı gezilerimizi yapıp alışveriş için vereceğimiz serbest zaman sonrasında Batum turumuzu tamamlıyor ve otelimize geçiyoruz.Yılbaşını muhteşem gece hayatı ve rengarenk sokaklarıyla Batum’da doyasıya kutlayabilirsiniz.

1 OCAK SÜRMENE BIÇAK EVİ-ÇAY FABRİKASI VE YÖRESEL VE DÖNÜŞ

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrası Karadenizin simgesi haline gelen Sürmene’de bulunan çay fabrikasına gelerek çayın dalından koparılıp bardaklarımıza gelene dek izlediği süreci gıda mühendisimizden alacağımız bilgiler ile yerinde görerek öğreniyor, çaylarımızı yudumluyoruz. Ardından dileyen misafirlerimizin hediyelik çay alışverişlerini yapabilmeleri için serbest zaman veriyoruz. Çay fabrikası gezimizin ardından Sürmene denince ilk akla gelen unsurlardan olan Sürmene bıçağı atölyesine gidiyoruz. Ustasından alacağımız bilgiler sonrası alışverişimizi tamamlayıp ardından İstanbul'a geri dönmek üzere yola çıkıyoruz.